Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

XS650 Scrambler

1 maand 2 weken geleden #1169 door Hans de Ridder
Beantwoord door Hans de Ridder in topic XS650 Scrambler
Hallo Bas,

Heb jij een een foto van de aanpassing die je hebt gemaakt van je achterbrug. Dat wil ik ook op die van mij maken. Zie gaaf uit.

Gr Hans de Ridder

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

1 maand 1 week geleden #1171 door Bas
Beantwoord door Bas in topic XS650 Scrambler
https://www.motor-forum.nl/media/1304118/full

Hey, thanks voor de vraag. Ik heb geen betere foto's dan degene die al op het forum staan.
Uit de losse pols heb ik bovenstaande braces na gemaakt. 
Mijn achterbrugbrace heb ik iets wijder dan bovenstaande, en de "staanders" staan bij mij schuin. Voor de rest was het gewoon buis dat ik nog had liggen.
Als je van achter kijkt steekt hij verder uit aan de kettingkant dan  om daar genoeg ruimte te maken.

Om van het bericht gebruik te maken: De motor doet het heerlijk. Accu'tje helaas kapot gelopen (na 2 jaar in een niet verwarmerde schuur), dus nieuwe erin.
Voor de rest spint hij echt heerlijk, koppeling ga ik nog een keer aanpakken, wanneer één van mijn andere motoren weer rijdt.
Start eigenlijk altijd in één keer kicken, waar ik dan weer een smile van op mijn gezicht krijg :) 

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden