Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Even voorstellen Bob is de naam

1 maand 2 weken geleden #1167 door Bob Hoolwerff
Even voorstellen Bob is de naam werd gestart door Bob Hoolwerff
Bob van Hoolwerff uit Hilversum Na enkele jaren van zoeken naar een knappe XS eindelijk geslaagd, het hielp wel dat mijn neef de juiste tip gaf. De XS gevonden via de klub en ze is een 40 jarige 3G0 uit 1980 metnog geen 15.000 mijl op de klok. De jongedame stond niet zo best op haar bandjes dus dat als eerste maar aangepakt. Zaterdag kan ik de bestelling bij Heiden Tunning ophalen olie filters bougie's enz. Zodat ze straks gezond de volgende 40 jaar verder kan. Met enkele leden al kennis gemaakt en zelfs al een ritje Rotterdam gedaan om aan een koplamp met duplo lamp te komen. Ik had nog nooit een sealed beam koplamp gezien. Tot zaterdag dus de tijd om vast te poetsen. Zodra de corona regels wat versoepeld zijn zie ik jullie vast wel een keer bij een meeting of in het nieuwe klubhuis 
Groet Bob

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.710 seconden