Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Voorstellen

3 weken 2 dagen geleden #1153 door Niekele van der Ham
Voorstellen werd gestart door Niekele van der Ham
Hallo,

Ik ben Niekele van der Ham woonachtig in Paterswolde, ligt naast Groningen. Ik ben 31 jaar en heb sinds 2,5 jaar mijn motor rijbewijs (had veel eerder gemoeten). Mijn liefde voor de xs is onstaan via youtube, toen ik het geluid hoorde was ik meteen verkocht en ben ik gaan speuren op marktplaats. Ik kwam er toen één tegen dicht bij leeuwarden het was een special uit 83 met een ander zitje. Bleek een kat in de zak te zijn helaas, little that i know about motorcycles. Heb er een jaar plezier van gehad en toen kwamen de problemen zoals veel olie verbuik en amper vermogen. Blok laten nakijken voor Jerry van der Heiden en die vertelde dat er speling zat op de krukas. Revisie zou rond de 2200 euro gaan kosten. Daar ben ik toen van geschrokken en er eerst maar bij gelaten. Toch bleef het kriebelen om zelf het blok op te gaan bouwen, de gedachte dat ik kon zeggen dat ik het zelf in elkaar had gezet en het leek mij een goede leerschool. Na eindelijk de moed te hebben gevonden ben ik dan  begonnen aan de revisie. Elk boutje wat is vast zet is een klein feestje opzich voor mij mede doordat ik weining ervaring en dat ik er zolang tegen op heb gezien. Ik kan alle hulp van jullie gebruiken. Op het forum ga ik een verslag maken zodat jullie mee kunnen kijken en mij tips kunnen geven. 

Salut,

Niek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.229 seconden