Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland Yamaha 650 Twin Klub Nederland

De Yamaha 650 Twin Klub Nederland is een vereniging van bezitters van de enige klassiek Japanse Engelsman met karakter. Een veelzijdige club waarin iedereen in het bezit van een Yamaha 650 staande twin, zich thuis kan voelen.

Even voorstellen

2 jaren 8 maanden geleden #434 door Jacques Brouwer
Even voorstellen werd gestart door Jacques Brouwer
in mijn 3e lidmaatschapslustrumjaar stel ik me even voor op dit 'nieuwe' forum. Jacques Brouwer is de naam en ik woon in Zaandam. Ik ben de trotse eigenaar van 2 XS'en, een C uit 1976 en een 78'er. Dat voorstellen is nodig omdat ik geen bijzonder 'zichtbaar' lid ben. Dat heeft zijn redenen. Bijvoorbeeld: ik ben 4 januari jarig en mijn vrouw op 11 juni, dus de nieuwjaarsborrel en het GKT vallen midden in ons verjaardagsgedruis. Daarom bezoek ik treffens en evenementen in het buitenland en rij ik graag rondjes op circuits. Helaas ben ik technisch geen hoogvlieger, maar eerder een poetsexpert.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

2 jaren 7 maanden geleden #450 door Hans
Beantwoord door Hans in topic Even voorstellen
Welkom. :)

2 jaren 7 maanden geleden #451 door Bas
Beantwoord door Bas in topic Even voorstellen
Welkom Jacques!

Wanneer je op het circuit gaat, ga je dan met de XS ?
Zo ja, GAAF!

4 maanden 3 weken geleden #1060 door Gerd Schuur
Beantwoord door Gerd Schuur in topic Even voorstellen
Hai Jacques; net je xs 650 c-model gezien: wat een pracht!
zelf ook in het bezit van een 1E1, maar helaas in zwaar mindere staat dan die van jou.
kortom: mn complimenten hoor;
: )
Gerd

Tijd voor maken pagina: 0.234 seconden